

Zij kozen al voor ExperiCom
Onze klantverhalen
DOWR en ExperiCom: Proactief meedenken, zowel strategisch als in de uitvoering 24 april 2020 Categorie: Klantverhalen - “Bij ExperiCom hebben ze niet alleen verstand van telefonie en klantcontact. Ze spreken ook de taal van de overheid en kennen de cultuur. Vaktechnisch zit het zeker goed maar wat onze samenwerking vooral zo waardevol maakt is hun proactieve houding, enthousiasme en bereidheid om al hun kennis en ervaring te delen.” Over DOWR-i René Passchier… Verder lezen →
SDW en ExperiCom: Samenwerken zoals je verwacht 22 december 2019 Categorie: Klantverhalen - De relatie van SDW en ExperiCom gaat terug tot ongeveer 2010. Op verschillende momenten heeft Herold Janssen van ExperiCom SDW ondersteund in de doorontwikkeling van visie en beleid op het gebied van ICT. Proces In 2015 gaat het Hoofd Informatisering en Automatisering van SDW weg. Omdat er ook sprake is van een reorganisatie wordt Herold… Verder lezen →
Altrecht en ExperiCom: samen voor de beste GGZ in Nederland 15 november 2019 Categorie: Klantverhalen - “Hij is het spreekwoordelijke ICT-geweten van Altrecht – hij houdt ons bij de les, houdt ons aangehaakt op onze visie en helpt ons met praktische zaken in de uitvoering.” Dat zegt Dieter van Grinsven, ICT manager van Altrecht over John Mollema van ExperiCom. Hoe is dat zo gekomen? Visie De samenwerking start rond 2011 als… Verder lezen →
Gemeente Oss en ExperiCom – van mediator naar partner 30 juni 2019 Categorie: Klantverhalen - Bereikbaarheid staat hoog in het vaandel bij de gemeente Oss maar de praktijk bleek weerbarstig. De mobiele telefonie haperde: verbroken gesprekken en vaak een blikkerig geluid. Met de leverancier kwamen ze er niet uit. Via collega-gemeentes kwam Oss terecht bij ExperiCom en dat bleek de start van een, nog steeds, mooie samenwerking. “We hebben bij… Verder lezen →
BKR breidt succesvol bereikbaarheid uit met chatbot 27 mei 2019 Categorie: Klantverhalen - Eind 2017 start BKR vanuit de visie ‘De Nieuwe Bereikbaarheid’ met het inzetten van nieuwe mediakanalen en wordt de stap gemaakt naar 24/7 klantcontact. De keuze valt op het ontwikkelen van een chatbot op de website om dit effectief en efficiënt mogelijk te maken. BKR en ExperiCom vertellen over visie, proces, mens en technologie achter… Verder lezen →
Onze klanten