De bedrijfsdoelstellingen van de klant zijn altijd ons uitgangspunt en daarvoor zoeken we de juiste oplossing. Daarbij komt onze ervaring en expertise goed van pas, net als onze vloeibare intelligentie.

Kennis van de markt en vloeibare intelligentie

De wereld van de klantinteractie en telecommunicatie verandert continu. Nieuwe technologie, extra communicatiekanalen en veranderende verwachtingen bij klanten en organisaties. Kennis hierover is belangrijk maar wij vinden vloeibare intelligentie nog veel belangrijker: het vermogen om tot de kern van een vraag of probleem te komen en daar waar nodig de relevante kennis bij te zoeken. Dat doen we op basis van onze eigen ervaring, expertise en kennis met daarnaast een solide basis van partners en netwerken. Dat maakt dat de juiste, up-to-date kennis altijd binnen ons handbereik is. En met deze vloeibare intelligentie vertalen we de vraag én de kennis tot een advies of oplossing die goed en passend is voor de klant.

Waar hebben wij verstand van?

U kunt bij ons onder meer terecht voor advies, begeleiding en oplossingen op het gebied van:

Systemen

Mitel, Avaya, Genesys, PureConnect, PureCloud, PureEngage, CIC, Anywhere365,  CC4S, Storm, Cloud Contact, Twilio, Cisco, Skype for Business, Microsoft Teams

Technologie

Private cloud of public cloud, werkplekken, security, architectuur en integraties, communicatietechnologie

Werkplekken

Skype for Business, Microsoft Teams, flexibele werkplekken, op afstand werken

Branchespecifiek

KING, VNG, GT Connect, GT Mobiel, Projectmanagement, coaching, adoptie, awareness

Klantinteractie

Multichannel, omnichannel, customer experience (klantervaring), customer journey (klantreis), webchat, toepassing van Artificial Intelligence (AI), Virtual Reality (VR) en Augmented Reality (AR), workforce management, quality management, chatbot

Onafhankelijk en verbonden

Ons advies baseren wij onder meer op de kennis en expertise vanuit ons uitgebreide netwerk aan partners, collega’s, leveranciers en specialisten. Dat zijn langdurige relaties en daarmee kennen wij hun sterktes, zwaktes, mogelijkheden, visies, plannen en ontwikkelingen. En minstens zo belangrijk: we kennen hun ‘karakter’, hun manier van werken, en zorgen ervoor dat die past bij dat van u als klant. Want een ‘klik’ tussen opdrachtgever en leveranciers is essentieel voor het uiteindelijke succes van een project.

Onafhankelijk advies

Uw vraag of probleem staat altijd centraal: of het nu gaat om het verbeteren van de bereikbaarheid, een investering in een nieuw platform of het inrichten van een chatsysteem. We luisteren, stellen vragen, luisteren, nemen een kijkje in uw praktijk, luisteren en komen dan met een passend advies voor een oplossing en mogelijke leveranciers.

Mediation en advies

Soms wordt een beroep gedaan op onze onafhankelijkheid, expertise en ervaring om te bemiddelen in een vastgelopen traject of conflict tussen opdrachtgever en opdrachtnemer. Ook hier hanteren wij dezelfde werkwijze: goed luisteren, alle kanten van de zaken bekijken en een goede afweging maken. Dat resulteert in een advies gericht op een oplossing waar alle partijen zich in kunnen vinden en alle energie weer gericht kan worden op de oorspronkelijke doelstellingen van het project.